Pagina's

zaterdag 15 september 2012

Beloofd is beloofd!

Ik had beloofd een foto van de kleine hartjes te plaatsen.
Hier komt hij dan!

Al een poosje lag er in mijn kast dikke katoen te wachten om wat mee te doen. Eindelijk wist ik wat. Ik heb kussentjes gekregen van mijn schoonmoeder (over na haar verhuizing) en ik vind de schotse ruit niet echt mooi dus wordt de katoen omgetoverd tot een paar kussenhoezen.
Ik wil 4 verschillende kanten maken.
1 met kleine oma's vierkantjes, 1 met een grote oma's vierkant, 1 met oma's streepjes en ik denk de laatste met een golfpatroontje wat ik zag op een andere site (Attic 24)

We hebben kermis in het dorp en het leuke is dat de optocht voor ons huis start.
We hadden vanmorgen de drumband ook al bezoek, ze hebben hier broodjes gegeten.
Dus, nog een paar fotootjes en dan lekker naar buiten!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten