Pagina's

zondag 7 april 2013

Narcis haken

Omdat ik ze de grond wel uit kan kijken (en maar niet komen) heb ik een paar narcisjes gehaakt volgens dit patroon!

Ik had ze al een poosje af, maar wist nog niet goed wat ermee te doen. Tijdens mijn schoonmaakwoede vorige week kwam ik deze 2 lijstjes tegen. Kleurtje erop en toen de bloemen erop genaaid. Et voila!

Leuk geworden vinden jullie niet?




 
 
 
Tot slot nog een foto van het huisje waar ik 50 jaar geleden geboren ben :-)
 
 


Fijne week!



6 opmerkingen:

  1. Heel leuke lijstjes zijn het geworden!

    Ow, wat een liefelijk huis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk is het huisje een verbouwd kippenhok!
      Maar ik word er nog steeds blij van als ik het zie!

      Verwijderen
  2. Superleuk je lijstjes met narcissen,lekker wat kleur buiten, fijne dag nog
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woow! Wonderful daffodils and what a great idea to put them on these little colored wooden blocks! So lovely ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zag je narcis op haak maar aan en ik vind het prachtig !!
    blijf gelijk op je blog als lid :-)
    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen