Pagina's

woensdag 9 april 2014

Muts

Omdat ik gelukkig langzaam aan het opknappen ben wil ik wat meer reclame gaan maken voor mijn webshop. Mijn man kwam met het idee om de auto te voorzien van letters. En zie hier het resultaat!!



Omdat ik momenteel geen haar heb en mijn pruik vaak heel erg warm is heb ik maar een mutsje gehaakt. Als basis heb ik een drops patroon (149-11) gebruikt. Omdat het wat klein uitviel heb ik al hakend enkele aanpassingen gemaakt.


En omdat het mutsje fijn zit ga ik er nog maar eentje maken met wit als basiskleur.

Groeten en een fijne week!

Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke muts, al is de aanleiding dat je hem gemaakt hebt minder leuk.
    Wel een goed idee, misschien breng je andere vrouwen ook wel op het idee om een muts i.p.v. een pruik te dragen. Ik wens je veel geluk en succes met je webshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie muts, al zou je natuurlijk liever hem niet nodig hebben. Toch lijkt het me beter dan een pruik, al kan ik daar gelukkig alleen maar naar raden.
    Je bent wel enorm positief ingesteld, denk ik zo, heel knap.
    Heel veel succes met je webshop en sterkte en beterschap wat betreft je gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke muts!!!
    ik hoop dattie binnenkort weer op een koppie met haar prijkt.
    beterschap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen